It stinks!

fy faan, nu blir de bara värre åh värre. Trots att vi har ytterdörren öppen nästan 24/7 så är de nånting som verkligen STINKER skit i badrummet, vad vet vi inte.

De har vart så här till åh från i nån månad nu, men de blir bara värre och värre.

Ja tror att de är antingen nåt dött djur nånstans, eller nåt skit under tvätt maskinen...

De KAN vara en död råtta i avloppet kanske? Fick mig en påminnelse av Carro att nån av katterna dödade ju en mus/råtta i vintras men att ja inte fann ett spår av den sen.. de kanske är den?

Men vart faan befinner den sig då?

Iaf så fort min karl kommer hem idag så får han banne mig hjälpa mig att vända ut och in på badrummet OCH tvättmaskinen...

Om ja så ska behöva riva heela badrummet för att hitta lukten så gör ja de. Denna lukt står man inte ut me helt enkelt.


Bara de inte är vattenskada?

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0