huvudvärk.

huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.
huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.huvudvärk.

Jag har alltså.....huhuvudvärk.


Och försäkrningskassan strödde på den hela lite till....

Nu står jag IGEN på ruta ett. Hur jag ska göra från och med 21/9 då min sjukskrivning går ut, och mitt vik på jobbet går ut den 30/9...(fast ja får förlängt men kommer inte orka jobba mer) men jag ville söka gradivitetes penning nu från och med 12 eller 19//9...men de är försent. De kommer aldrig hinnas behandlas. SUCK.

Och jag känner att jag kommer dö om ja ska försöka hålla ut att arbeta sepetmber ut. Jag har pinat mig igenom augusti redan.
Så antingen får sjukskrvning på heltid eller börja ta av mamma dagarna? redan? Dom vill ja ju egentligen spara men...
What to do?


Avtryck
Postat av: Nadia

Men åh va drygt! Förstår att det måste kännas piss att ta utav mamma dagarna innan BF =/ Usch, hoppas du blir klokare på vad du ska göra. Jag är fortfarande förundrad över att jag inte har hört ett ljud ifrån FK? Var ju snart 14 dgr sedan mitt sjukintyg vart inskickat.. Hur lång tid tog det innan dom började bråka med dig?

2011-08-29 @ 18:31:22
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0