hormoner och kärlek

ojoj så hormonerna sprudlar..

ibland får man vredes utbrott och i nästa sekund är man världens lyckligaste.

Som just nu. Ja känner mig så lycklig. Jag är så lycklig som fått de liv jag har nu, detta trodde ja inte för två år sen att jag skulle bli så här lycklig...


Christoffer, min kärlek, min andra hälft. Jag älskar han så, och kan ibland bli så där löjligt kär i han, när man tänker på han så pirrar de i magen ibland. Aldrig förr har jag kännt denna känsla.

Vi ringer och smsar varandra varje dag, vi bor ihop.. vi älskar varandra vi saknar varandra när vi inte är me varann. Vi kan va ifrån varandra och förstå att de bara är bra för oss.

Så här löd lite av våra sms idag:

Han- Du är det finaste jag vet, jag är ditt odjur och du är min skönhet.

Jag- Min kärlek till dig är som mina flytningar i mina trosor. Stora och starka!


HAHA, de är kärlek de.

Nu ska jag lägga mig nära han och bara mysa i hans famn!



Du åh jag for ever!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0