herre i min gata..

jisses, ja är så slut.

så trött.

mitt träffen hos BM va helt onödig. dom sa allt ja redan visste, så helt bortkastad tid va de.
Sen fick ja vänta 1 timme på att ja skulle ha ett besök hos min BM...suck.

Men på den timmen hann ja fram och tillbaks till jobbet för att hämta mitt busskort och bank kort som ja tydligen hade glömt där i söndags. Snacka om att ha ett minne som en guldfisk. Och att ja inte märkte de förrens nu... ha!

Men iaf hos BM gick de bra.

SF- 29
BT- 120/65
Hjärtslagen låg på 148 ungefär...


Så allt såg bra... dock låg bebis vääldigt långt ner sa hon. Vet inte va de kan betyda, förutom att de är ju en orsak till min smärta... och de känns att bebis ligger långt ner.

Men när ja gick på stan sen med mamma, ja trodde ja skulle döööö. Var tredje steg jag tog så fick ja sammandragning och va tvungen att stanna. Skit jobbigt. Min kropp är inte gjord för att gå längre :s

Frågan är hur jag ska orka och klara av att jobba september ut :s De kommer nog inte gå om ja känner min kropp rätt.

Men jag vill fan inte va hemma redan!!

Men men nu ska ja invänta ett celebert besök, Carro och barnen :) åh..va ja har saknat barnen!!

Hej mer er.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0