gradivitets penning...

försäkrnings kassan måste få ett pris för sin snabbhet alltså.

jag fick hem ett papper för några dagar sen som ja ska fylla i. Tydligen är DE en ansökan om ersättning för att få betalt för min sjukskrivning... suck alltså. Så nu har jag ansökt om de, så NU först kommer de ta ytterligare ca 30 dagar för FK att handlägga mitt ärende!!

jag satt och snabb kollade igenom lite vad man ska behöva fylla i för att få gradivitets penning. Men herreguud. de är ju inte klokt vad med saker dom måste veta!

Dom ska helt ärligt veta hur många kilon per DAG jag lyfter på jobbet... antalet kilo va väl de skit samma, huvudsaken är ATT jag har ett tungt arbete och de är jobbigt!

När allting är klart och ungen är ute så kommer jag verkligen försöka att inte ha me dom att göra igen.

hur som helst så hos läkaren gick de bra, ja fick ett läkarintyg och de ska ja nu skicka in igen. Måste bara kopiera de först..

Men läkaren ja träffade va lite speciell... hm. Hon va vääldigt negativ till FK och deras jobba, hon svor flera gånger över dom.
Och ja höll på att svära när hon skulle klämma och ha sig på mitt bäcken, fy faan va ont de gjorde.

Nu ska ja faktiskt ta mitt "morron" kaffe och sätta mig ute.. de va rätt skönt ute. Fläktar på bra :)



27+4


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0