dödare än döden.

ja de är ja de.

Inte många timmar sömn i natt. Dels för att min karl låg och spydde, och sen för att ja svettades och frös om vart annat.

Sen när han hade åkt till jobbet så va dem in tur att ha hand om den där spy hinken :s fy faan.

Ja mår skit..känner mig så liten och ynklig. Är dock inte så snorig mest ont i halsen och tung i huvudet.

Ska lägga mig åh vila nu. Så man orkar leva me...

Avtryck
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Hittade den på divided avdelningen, kostade 149kr eller 199kr tror jag. Super skönt matrial! Bara lent, inte stickit :) Skorna köpte jag på skopunkten förra året, har sett att dom även har några kvar detta år :)

2011-08-29 @ 12:04:33
URL: http://endenise.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0