de otacksamma huset.

ja de är vårt hus de.

jag fullkomligt HATAR detta hus ibland.

De spelar ingen roll hur mkt man städar eller ofta man städar, de går ALDRIG att huset att kännas "rent" och städat.

För... 1 timme efter man städat så ser de lika skitigt ut igen. Och fönster brädorna och fönster karmarna(heter de så?) är de mest otacksamma att sköta. För där är de lika skitigt och dammigt dagen efter. Och vem orkar springa och torka av alla dom varje dag? Och utan att överdriva så har jag denna sommar torkat fönstrerna säkert 3-4 gånger denna sommar (??!!) vem torkar dom så ofta?

Nu är dom skitiga igen, men just nu skiter jag fullsätndigt i de. Man ser varenda rand från när de regnat, man ser alla dessa miljoner me spindelnät utanför fönsrena.

ne fy, just nu hatar ja detta hus. Iaf fönstrena.

USCH.

Ja har iaf städat, diskat och håller på att tvätta. Nu ser man att vi faktiskt har en diskbänk, ett kökbord och ett vardagsrums bord.
Men ska de va fint får man själv lida pin.

Jag har grymt ont nu i ryggen, bäckenet, och benen... känner att febern smög sig på me. Usch....

jag blir så trött.

så nu blir de nog en powernap!

God natt.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0