bara så ni vet!

Försäkringskassan anställer vilka jäävla nötter som helst, och försäkringskassan kan äta min svenska avföring!!!!!


jag hatar dom redan...

1, jag har fortf inte fått reda på om min sjukskrivning blivit godkänd eller inte, jag blev sjukskriven 25 juli..........

2, jag skulle söka föräldrarpenning genom mina sidor på FK´s hemsida. När ja väl hade knappat in allt och ja vette fan så skulle ja acceptera allt och signera. De misslyckades!! Nåt va fel me deras sida. Så ja ringde och skulle ta reda på varför... nån jävla gay kille som svara, och svaret jag fick va "nåt är fel...."

nehe? Som att ja inte förstod de... idiot.

usch jag blir så förbvannad! Och ja måste få in de där skiten idag till dom...

De är inte bar att föda ut ungen och se glad ut, nej nej... ingen sa nåt om all detta pappers arbete!

Avtryck
Postat av: Anonym

Barn är massa pappersarbete :) jag har en pärm till varje barn. Robins pärm är SMOCKFULL! :)

2011-08-31 @ 14:33:56
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0