Ack o ve!

fy faaan.

Ja är så less på värmen, solen,..allt som har me värme att göra.

Ja känner mig som en riktig klimakterie kossa. Svetten bara lackar på mig, ja får som svett attacker och de bara forsar svett om mig, not så fräscht!

Så nu förstår jag hur min svärmor känner sig :p

Iaf, de va svettigt att jobba, no shit!

Efter jobbet så tog jag mig ner på staden för att träffa lite tjocka flickor :p så där gick vi me våra feta magar och hade de bra. Hamnade på waynes för att fika. Där va de skönt att sitta, de blåste så skönt! Sen kom solen fram och förstörde det.....

Men trevligt va de iaf :)

Så nu är ja äntligen hemma, bussen va som en bastu den me. Ovanligt? neej!

Är ny dushad, men snart är ja lika svettig igen. Väntar på att odågan ska komma hem strax med mat, ja just nu är han inte min vän. Så han är en odåga. Fast han vet att egentligen så älskar jag han mest av allt...
Min idiot bulle!

Men eftersom han vet att ja är irritertad på han nu så lär de dröja ett tag innan han kommer hem...de brukar va så.

Han tror att ja är en sån som kan bli lugn om man håller sig borta, och tro att om man håller sig bortra så är allt bra när man kommer hem. Aldrig. Jag är långsint. Som in åt faan.

Men just nu skiter ja i de, ja ska bara vila mina onda fötter och njuuuta av att de är HELG!!!

Btw,
när ja gick genom centralstaion så va de nå "bondens marknad" där...va tvungen att köpa detta.



Älskar de som är "hemlagat"
Och saften....jag älskar den!


Avtryck
Postat av: Nadia

Åh, hoppas att ni hade det trevligt idag :) Klippningen vart en flopp, kom dit med otvättat hår (eftersom frisören brukar föredra det) gick därifrån med ÄNNU äckligare hår + en massa gegg som frisören hade kletat i. Fyfan, innan jag går säger hon "Ser du något ojämnt eller slitet så kan du ju klippa till det själv" JÄVLA MONGO! Då hade jag förfan inte slängt ut pengar och gått hit om jag lika gärna kunde klippa mig själv. Satans lack!

Klipp dig aldrig på Avans klipp.

Tror att jag har lämnat omdöme på varenda jäkla sida online om dom nu!

2011-08-26 @ 17:35:11
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0