17/8

onsdag...och de är sol ute. KUL. BARA för att ja är ledig idag. Jag ville ha en grå, regning dag....

men man kan tydligen inte få allt. Hoppas på de vädret imorrn då. Iaf imorrn bitti...

Idag då? Jo idag har vi planer, jag ska ta min mage och begee mig stax till farbror doktorn på MVC...
ja eller ja har ju inge val, magen måste me mig. Kan inte lämna den ensam hemma :P

Så de är vad vi ska göra idag... har egentligen ingen som helst lust att ta mig nånstans idag. Vill bara va hemma, och imorrn ska ja bort oxå.. men på fredag är ja ledig me och då ska ja banne mig bara va hemma! Inte åka nånstans.

Såg idag vad jag skulle få i lön, åh herregud. De är ju tur att man inte är sjukskriven jämt måste ja säga... och alla dessa papper man ska fylla i till FK är ju bara en enda röra... och snart, eller typ nu, ska ja börja ansöka om gradivitets penning för i oktober fram tills bebisen kommer..

de är väl en cirkus de me..

men lika bra att va ute i god tid så FK hinner fatta beslut och skit..

Men nu är de frukost tajm innan bussen går.

ha en bra onsdag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0